NeoComputer - Service Center


          NeoComputer Service Centru acopera toate nevoile de servicii IT ale clientilor nostri. In stituatia in care nu cunoasteti cauza defectiunii, suntem bucurosi sa facem o diagnosticare gratuita pentru dvs dupa care sa trecem la remedierea defectiunii.

De ce anume Service Centru NEOCOMPUTER ?

        - Diagnosticarea gratuita timp de: 2 - 48 ore  

        - Timp  estimativ de reparatie: 2 - 48 ore

        - Garantie pentru orice tip de reparatie 3-6luni                

        - Cel mai bun raport calitate/pret                                      

        - Accesibilitate: preluare echipament de la domiciliu     

        - Abonamente de deservire pentru persoanele juridice

NeoComputer Service Centru garanteaza:

  • Garantia serviciilor prestate este de la 3-6 luni.

  • Garnatie la piesele inlocuite este de la 6-36 luni.

  • Garantie ca informatia de pe Hard Disk nu se pierde.

  • Garantie ca fara acordul clientului calculatorul/laptop-ul nu se repara.

 

Afla mai mult Afla mai mult Afla mai mult

 

 Modul de lucru in Service Centru si anume predare-preluare echipament:

  1.  Produsul este primit in service centru sau preluat de la domiciliu in baza actului  de primire predare.

  2.  Piesele sunt diagnosticate pentru a se identifica componentele defecte.

  3.  In urma diagnosticarii clientul este contactat in legatura cu defectul produsului si costurile aferente reparatiei.

  4.  Avind acordul Clientului se indeplineste reparatia.

  5.  In cazul efectuarii reparatiei, diagnosticarea dispozitivului este gratuita.

  6.  Diagnosticarea 150 lei, se plateste doar daca nu se accepta raparatia. 

  7.  In majoritatea cazurilor, tehnica este reparata in aceeasi zi dupa diagnosticare.

  8.  Daca nu aveti timp sa aduceti echipamentul in service, venim noi si il preluam de acasa sau de la birou in timp de 2-6ore, costurile sunt de 50lei pentru primire si returnare.

Deservirea complexa a parcului de calculatoare si a reţelelor locale


Servicii de Mentenanta IT

Deservirea  IT  hardware si software consta in inspectarea frecventa a echipamentelor IT in scopul prevenirii situatiilor de nefunctionare a acestora,intretinerii, remedierii defectelor constatate, inlocuirii consumabilelor atunci cand este necesar.

Serviciul nostru de Intretinere si Deservire IT include interventii de asistenta tehnica, prestabilite sau, la cerere, ori de cate ori este necesar.

NeoComputer Grup asigura deservire IT pentru calculatoare, servere si retele informatice pe baza de Abonament  si la Cerere. Pentru fiecare client,efectuam o analiza detaliata a echipamentelor IT de lucru, a functionalitatii sistemului informatic si a cerintelor companiei. In baza analizei,vom stabili cel mai bun abonament de deservire IT care sa corespunda nevoilor reale din firma Dvs.

Prin abonamentele noastre de deservire, NeoComputer Grup va ofera garantia unor servicii de calitate privind intretinerea echipamentelor IT.

 

Deservirea IT asigura nivelul optim de functionalitate al echipamentelor.

In 80% din cazuri echipamentele se strica pentru ca nu sunt verificate la timp. Ati putea prelungi viata echipamentelor cu minimum 1 an in conditiile unei intretineri IT corespunzatoare.

Noi ne ocupam de prevenirea si solutionarea tuturor acestor probleme care tind sa afecteze activitatea normala a companiei dvs.

Firma noastra dispune de un personal calificat pentru astfel de situatii. In plus, pretul abonamentelor noastre, in marea majoritate a situatiilor,

sunt mai mici decat in cazul in care ati angaja o singura persoana care sa se ocupe de aceste operatiuni.

Avantajele incheierii unui contract de Deservire IT

·       Ne ocupam de intretinerea intregii dvs. infrastructuri IT cu costuri mai mici decat salariul unui singur angajat al departamentului IT;

·       Colaborati cu o echipa pregatita, aflata oricand la dispozitia dvs.;

·       Timp de rezolvare garantat;

·       Timp de interventie garantat;

·       In urma actiunilor noastre permanente de monitorizare si backup, datele dvs. sunt in siguranta, riscul de a pierde informatii critice fiind diminuat la minim;

·       Sunteti asigurat contractual, daca acestea au fost cauzate de interventia noastra. Aceste situatii sunt situatii extrem de rare;

·       consideram ca partenerii nostri trebuie sa aiba garantia si siguranta unei lucrari de calitate, care sa nu implice costuri suplimentare neasteptate.

Pentru a afla mai multe detalii ce tine contractul de deservire va rugam sa suna-ti la tel: 54-14-60

Reincarcarea Cartuselor

Reincarcarea cartuselor cu toner include mai multe operatiuni care incep cu demontarea, aspirarea tonerului rezidual, curatarea cilindrului, a lamelei, a rolei si inlocuire a cipului, daca acesta dispune de cip, dupa care se reumple cartusul cu praf toner. La asamblare, se pastreaza ordinea de incherbare a componentelor si se folosesc manusi de latex pentru a nu ramane amprente pe cilindru sau rola, ceea ce se va transmite mai departe pe coala de hartie imprimata cu cartusul respectiv. Inainte de livrare, pe cartus se lipeste o eticheta cu data reincarcarii.

  Lista de preturi la incarcare cartuselor:
Incarcare cu toner cartusele laser Canon/HP 80lei
Incarcare cu toner cartusele laser Samsung/Xerox 90lei
Schimbarea cilindrului (OPC) la cartusele Canon/HP 170lei 
Schimbarea cilindrului (OPC) la cartusele Samsung 180lei
Schimbarea valului magnetic la cartusele Canon/HP 90lei
Schimbarea rolei de cauciuc(PCR) la cartusele Canon/HP 100lei
Regenerarea cartusului (incarcare cu toner+schimbare cilindru (opc)+ schimbare val magnetic) la cartusele Canon/HP 280lei
Regenerarea cartusului (incarcare cu toner+schimbare cilindru(opc)+schimbare val magnetic) la crartusele Samsung/Xerox 300lei

Pentru a face chemare de un ingineri acasa sau la birou va rugam sa suna-ti la tel: 54-14-60

Formular retur/schimb

Formular reparatie produs