Garantia produselor vindute de NeoComputer

Pentru toate produsele vandute si livrate de catre NeoComputer beneficiezi de certificate de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.

Pentru a evita eventualele neintelegeri in ceea ce priveste deservirea tehnicii de calcul pe perioada garantiei va rugam sa cititi cu atentie conditiile de aplicare a acesteia:

1. Pe parcursul termenului de garantie, in mod gratuit, inlaturam toate defectele, cu conditia ca acestea n-au aparut:

a) in urma transportarii sau pastrarii in conditii necorespunzatoare a echipamentelor

b) din cauza patrunderii inauntrul echipamentului a lichidelor, insectelor, rozatoarelor, ect.

c) in cazuri de forta majora (incendiu, calamitatii naturale s.a.).

d) in urma incalcarilor grave ale prescriptiilor tehnice, de asemenea instabilitatii retelei de alimentare electrice, precum si exploatarea echipamentului in mediu umed, coroziv sau cu praf in exces, amplasarea produsului intr-o pozitie in care nu este posibila o ventilare corespunzatoare a acestuia.

e) ca urmare a actiunii nocive a virusilor sau a programelor soft.

f) din cauza incompatibilitatii echipamentului cu alte echipamente procurate de la alti furnizori.

2. Daca pe parcursul termenului de garantie reparatia echipamentului defectat a fost efectuata  de persoane care nu ne reprezinta, garantia isi pierde valoarea.

3. Garantia nu se extinde asupra: consumabilelor(acumulatoare, baterii, cartuse, incarcatoare), sistemului de operare, programelor soft, cartela de retea  si de sunet integrate pe placa de baza, precum si asupra porturilor USB (fata si spate). Centrul tehnic nu poarta raspundere pentru pierderea informatiei din cauza sistemului  de operare sau a defectiunii HDD-ului. In scopul evitarii pierderii de informatii, NeoComputer va recomanda sa faceti periodic copii de rezervape care sa le pastrati pe un alt suport de informatie decat cel pe care se lucreaza.

4. Inlaturarea gratuita a defectelor, daca ele nu se inscriu in lista celor enumarate mai sus, este efectuata in service-centrul nostru in termen de maxim 14 zile calendaristice din ziua  receptionarii echipamentelor. Pentru aceasta perioada, centrului tehnic nu-i pot fi imputate in nici un caz pagubele generate de lipsa echipamentului cumparatorului. Cheltuielile de transportare a echipamentului la centrul tehnic sunt suportate de catre cumparator.

5. Piesele defectate in perioada de garantie sunt reparate gratuit sau inlocuite cu altele noi. Decizia privind inlocuirea sau repararea lor tine de competenta centrului tehnic. Termenul de garantie al pieselor inlocuite gratuit expira odata cu termenul de garantie initial al produselor schimbate. Compania nu este obligata sa accepte produsul in stare buna de functionare in conditiile in care acesta nu convine cumparatorului din oricare alt motiv decat defectiune tehnica.

6. Lipsa unuia dintre detaliile mentionate atrage imposibilitatea noastra de a asigura garantia. Pierderea garantiei va surveni in cazul in care produsele vor avea sigiliile si/sau  numerele de serie deteriorate sau acestea nu coincid cu numerele de serie inscrise in bonul de garantie sau nu va fi pastrat ambalajul original in care acestea au fost livrate impreuna cu documentatia tehnica, driver-ele insotitoare si alte accesorii.

7. Deservirea cu garantie este efectuauta la prezentarea bonului de garantie sau facturii obligatoriu cu amprenta stampilei pe adresa str Alexandru cel Bun 40, tel: 54-14-60

8. Imprimantele tip «Jet» se vor prezenta la centul tehnic numai cu cartusele originale. Nu vor fi acceptate imprimantele la care au fost folosite cartuse reincarcate sau neoriginale.

9. Pentrul toate tipurile de monitoare LCD, clientul are dreptul sa ceara repararea sau inlocuirea acestuia in termen de maxim 3 zile numai in cazurile in care: pe intreg monitor lipsesc de la 5 pixeli; pe monitor lipsesc de la 3 pixeli care au legatura intre ei.

10. Pentru toate modelele de UPS, garantia pentru baterie este de 6 luni, pe cand garantia pentru intregul produs este cea indicata in bonul de garantie.

Prin semnarea/acceptarea acestui bon de garantie, se certifica faptul ca clientul a primit un asemenea document, a luat la cunostinta cu toate clauzele expuse mai sus  si este deacord cu acestea.

Formular retur/schimb

Formular reparatie produs